به دُرا خوش اومدی 😌 برای تجربه خرید بهتر، فیلترشکنت رو خاموش کن. اگر میخوای از جواهرات ما هدیه بدی، باکس هدیه ت هم انتخاب کن. ❤️

سبد خرید
0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

حساب کاربری

حداقل 8 کاراکتر

سوالات متداول

آیا برای خرید از وبسایت دُرا، حتما باید در سایت عضو باشم؟

بله. با این که بدون وارد شدن به وبسایت می‏ توانید کالاهای مد نظر خود را به سبد خرید اضافه نمایید ولی برای انجام مراحل بعدی خرید و ثبت سفارش باید به حساب کاربری خود وارد شده و یا قبل از خرید، مراحل عضویت خود را تکمیل نمایید.

آیا امکان ویرایش مشخصات کاربری من وجود دارد؟

بله. برای این کار ابتدا بایستی با وارد کردن شماره همراه و کلمه عبور، وارد حساب کاربری خود شوید سپس در صفحه حساب کاربری، از بخش "جزئیات حساب" اقدام به ویرایش اطلاعات کاربری نمایید.

آیا می‌ توانم به اطلاعات خریدهای قبلی خود دسترسی داشته باشم؟

بله. پس از عضویت در وبسایت و ورود به حساب کاربری، روی گزینه "سفارش ها" کلیک نمایید تا سوابق خرید شما نمایش داده ‏شود.

سفارش خود را به چه روش های می توانم تحویل بگیرم؟

ارسال سفارشات در تهران از طریق پست (سفارشی و پیشتاز) و پیک موتوری و در شهرهای دیگر فقط از طریق پست (سفارشی و پیشتاز) انجام می شود. تفاوت پست سفارشی و پیشتاز فقط در مدت زمان تحویل سفارش از طرف شرکت پست به شما می باشد.

آیا در تمام ساعات شبانه روز می توان اقدام به ثبت سفارش نمود؟

شما در 24 ساعت شبانه روز و 7 روز هفته می‌ توانید سفارش خود را از طریق وبسایت ثبت نمایید.

از وضعیت سفارشی که ثبت کرده‏ ام، چگونه مطلع شوم؟

از طریق کد سفارش که بعد از خرید در اختیار شما قرار میگیرد.

آیا می‏ توانم سفارش خود را در روز و ساعت معینی تحویل بگیرم؟

امکان تعیین روز و ساعت دریافت بسته با پیک (شهر تهران) وجود دارد. زمان رسیدن بسته های پستی پس از تحویل به پست، بر اساس محدوده جغرافیایی و نحوه ارسال پست (سفارشی یا پیشتاز) بین ۲ تا ۷ روز کاری متغیر می باشد. بنابراین روز رسیدن به صورت حدودی مشخص است اما ساعت دقیق را نمیتوان تعیین نمود.

سفارش ها چه زمانی به پست تحویل داده می شوند؟

همه سفارش‌ ها به صورت یک روز در میان تحویل اداره پست می شوند. به عبارت بهتر، سفارشات ثبت شده در دُرا، 3 مرتبه در هفته تحویل اداره پست می شوند.

در صورت شکستگی یا مفقود شدن سفارشات در پست، سفارش مرجوع می شود؟

بله! به جهت رفاه حال خریداران گرامی، مسئولیت سالم رسیدن تمام بسته های ارسالی کاملا بر عهده فروشگاه اینترنتی دُرا می باشد و در صورت شکستگی یا مفقود شدن سفارشات (در صورت تایید شدن این موارد) تمام ضرر و زیان خریداران تامین می گردد!
X
پشتیبانی آنلاین (واتس اپ): 09303227499